Hvordan virker det?

  • Hvem er en Guardian?

    En Guardian kan være hvem som helst, der sættes op som kontaktperson for brugeren af Pearl. En Guardian kan være en kær ven, familiemedlem eller anden person man stoler på.

  • Hvad er Sarita Family App?

    Sarita Family App er en mobilapplikation, som bruges af Guardians til at lokalisere Pearl og ringe op til bæreren af Pearl.

  • Kan én Pearl være forbundet til flere Guardians på samme tid?

    Ja. Man vælger helt selv hvem og hvor mange Guardians man kunne tænke sig.

  • Kan én Guardian være forbundet til flere Pearls på samme tid?

    Ja, sagtens. En Guardian kan se alle Pearls denne er forbundet til i Sarita Family applikationen.

  • Hvad sker der, når Pearl sender besked om hjælp?

    Hvis bæreren af Pearl har trykket på kaldeknappen, forladt den optegnet sikkerhedszone eller er faldet, vil dennes Guardians modtage en hastenotifikation i deres Sarita Family mobilapplikation. Når én Guardian har bekræftet at denne kommer til hjælp vil Pearl fortælle dette til bæreren ved at sige:” Hjælpen er på vej”. En Guardian kan derefter ringe direkte op til eller lokalisere Pearl fra sin Sarita Family applikation.

  • Kan man slå GPS funktionen fra?

    Ja. Hver eneste Pearl funktionalitet: kaldeknappen, falddetektionen og GPS’en kan nemt og hurtigt blive slået til og fra i Sarita Family mobilapplikationen.

  • Hvordan bærer man Pearl?

    Pearl bæres på overkroppen i nærheden af ens kraveben. Pearl sættes på tøjet ved hjælp af en magnetisk lås, der ikke efterlader mærker på tøjet.

  • Kan man bruge Pearl hvis man har pacemaker?

    Nej. Det kan man desværre ikke, da Pearl indeholder magneter.

  • Hvor ofte skal Pearl oplades?

    Behovet for opladning afhænger meget af det individuelle brugsmønster. Vi anbefaler dog at oplade Pearl hver 2.-5. Dag. Brugerne af Sarita Guardian applikationen kan se Pearls batteriniveau i applikationen.

  • Kan Pearl bæres i regnvejr?

    Ja, Pearl er vandsikret. Klassificeret som IP65.

  • Virker Pearl indenfor og udenfor hjemmet?

    Ja.

  • Skal der tilkøbes et SIM kort til Pearl?

    Nej. Pearl har et indbygget SIM kort i sig.

  • Hvornår kan man stoppe sit månedlige abonnement?

    Der findes to typer abonnementer:

    Et årligt abonnement med 12 måneders binding. Abonnementet kan stoppes efter de 12 måneder, fortsættes med en årlig binding eller ændres til et månedligt abonnement.

    Et månedlig abonnement uden binding som kan stoppes til enhver tid.

    Er du allerede abonent kan du administrere dine service under “Bruger login”

  • Hvad gør jeg med Pearl når jeg ikke længere skal bruge den?

    Vi går ind for bæredygtighed her hos Sarita CareTech, og derfor stræber vi efter at genbruge Pearlens dele efter højeste miljøstandard. Sarita CareTech vil refundere forsendelsesomkostningerne i tilfælde af retursending af Pearl til Sarita CareTech.

Hvis du ikke fandt svar på dit spørgsmål må du endelig kontakte os på email family@sarita.dk eller telefonen 60 70 49 71.

Submitting Form...

The server encountered an error.

Form received.

CAPTCHA placeholder image

KONTAKT OS:

Mandag til Fredag

9.00 - 17.00

TELEFON

+45 60 70 49 77

E-MAIL

kontakt@sarita.dk

FØLG OS PÅ:

© Sarita CareTech ApS l Silkeborgvej 765A, 8220 Brabrand l CVR 37 15 53 57