Hvordan virker det?

  • Hvem er en Guardian?

    En Guardian kan være hvem som helst, der sættes op som kontaktperson for brugeren af Pearlen. En Guardian kan være en kær ven, familiemedlem eller anden person man stoler på.

  • Hvad er Sarita Family App?

    Sarita Family App er en applikation, som bruges af Guardians til at lokalisere Pearlen og ringe til bæreren af Pearlen.

  • Kan én Pearl være forbundet til flere Guardians på samme tid?

    Ja. Man vælger helt selv hvem og hvor mange Guardians der er forbundet.

  • Kan én Guardian være forbundet til flere Pearls på samme tid?

    Ja, sagtens. En Guardian kan se alle Pearls, som de er forbundet til gennem Sarita Family applikationen.

  • Hvad sker der, når Pearlen sender besked om hjælp?

    Hvis bæreren af Pearlen har trykket på kaldeknappen, forladt den optegnet sikkerhedszone eller er faldet, vil Pearlens Guardians modtage en hastenotifikation i deres Sarita Family applikation. Når én Guardian har bekræftet, at de kommer til hjælp, vil Pearlen fortælle dette til bæreren ved at sige: ”Hjælpen er på vej”. En Guardian kan derefter ringe direkte til eller lokalisere Pearlen fra sin Sarita Family applikation.

  • Kan man slå GPS-funktionen fra?

    Ja. Alle Pearlens funktioner, kaldeknappen, faldregistrering og GPS, kan nemt og hurtigt blive slået til og fra i Sarita Family applikationen.

  • Hvordan bærer man Pearlen?

    Pearlen bæres på overkroppen i nærheden af ens kraveben. Pearlen sættes på tøjet ved hjælp af en magnetisk lås, der ikke efterlader mærker på tøjet.

  • Kan man bruge Pearlen hvis man har pacemaker?

    Nej. Det kan man desværre ikke, da Pearlen indeholder magneter.

  • Hvor ofte skal Pearlen oplades?

    Behovet for opladning afhænger meget af det individuelle brugsmønster. Vi anbefaler dog at oplade Pearlen hver anden dag. Brugerne af Sarita Family applikationen kan se Pearlens batteriniveau.

  • Kan Pearlen bæres i regnvejr?

    Ja, Pearlen er vandsikret. Klassificeret som IP65.

  • Virker Pearlen indenfor og udenfor hjemmet?

    Ja.

  • Skal der tilkøbes et SIM kort til Pearl?

    Nej. Pearlen har et indbygget SIM kort.

  • Hvornår kan man stoppe sit månedlige abonnement?

    Der findes to typer abonnementer:

    Et årligt abonnement med 12 måneders binding. Abonnementet kan stoppes efter de 12 måneder, fortsættes med en årlig binding eller ændres til et månedligt abonnement.

    Et månedlig abonnement uden binding, som kan stoppes til enhver tid.

    Er du allerede abonent, kan du administrere dine abonnementer under “Bruger login”

  • Hvad gør jeg med Pearlen, når jeg ikke længere skal bruge den?

    Vi går ind for bæredygtighed her hos Sarita CareTech, og derfor stræber vi efter at genbruge Pearlens dele efter højeste miljøstandard. Sarita CareTech vil refundere forsendelsesomkostningerne i tilfælde af retursending af Pearlen til Sarita CareTech.

Hvis du ikke fandt svar på dit spørgsmål, må du endelig kontakte os på email kontakt@sarita.dk eller telefonen +45 60 70 49 77.

Submitting Form...

The server encountered an error.

Form received.

CAPTCHA placeholder image

KONTAKT OS:

Mandag til Fredag

9.00 - 17.00

TELEFON

+45 60 70 49 77

E-MAIL

kontakt@sarita.dk

FØLG OS PÅ:

© Sarita CareTech ApS l Silkeborgvej 765A, 8220 Brabrand l CVR 37 15 53 57